Kabel kussen 

Een tijdje terug had ik een leuke afspraak bij Wollig met Jan en Matthias  van Lang Yarns. Ik zou een paar leuke bolletjes krijgen om te testen 😍. 

Toen de doos binnenkwam was ik even in shock toen ik de inhoud zag… Bol na bol na bol… ze bleven eruit komen. 😍😍😍Daarnaast zaten er ook mooie boeken 📚bij met gave foto’s van de laatste mode. Jullie begrijpen natuurlijk dat ik als stuiterbal niet meer kon slapen. 

De inhoud hebben jullie vast en zeker al voorbij zien komen in mijn feed. 

Het leukste van wol vind ik dat je soms een bol ziet en er dan meteen een idee bij hebt. Net zoals je bollen hebt die super geschikt zijn om mee te haken of te breien en door de kleuren heb je al snel een idee van wat voor moois je kunt maken. 

Toen ik de young zag was ik meteen verliefd ❤ dit moest natuurlijk een kussen worden 👌 zeker nadat ik de super mooie van Tantesetje zag 💗 

Dit is mijn exemplaar Ik vind hem super en ben bijna klaar met het patroon 😍

 

Nu lekker werken aan het nieuwe project lang yarns Dipinto 

fijne zondag 
xx

Kim 

Geef een reactie

