Eindeloos haken feest

Eindeloos haken.. het eerste boek en ik hoop zeker niet het laatste boek van Marianne Dekkers-Roos ๐ŸŽ€ oftewel marretjeroos ๐Ÿ˜Š.

Hier even wat heerlijke inspiratie foto’s van de geweldige dag die ik heb gehad bij Wolplein. 

๐ŸŒŸNiet alleen konden we lekker snuffelen in de inspiratieruimte van Wolplein.. ook konden we lekker aan de gang met het garenmerk DMC. Ik koos voor de XL variant nu de zomer in aantocht is vind ik het stiekem toch leuk om iets met chunky garen te maken. Helaas is de meeste chunky garen toch wel erg warm maar ๐Ÿ˜ deze was prima en met naald 9 mm zo gepiept ๐ŸŽ€

Het idee was dat we aan de slag zouden gaan met de “little leny” uiteindelijk is de mijne niet zo “little” gebleven haha. 


Vanavond even heerlijk door mijn nieuwe boek bladeren en bedenken welk project ik het eerst ga maken ๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘Œ dat gaat nog erg moeilijk worden..๐Ÿ™ˆ teveel moois gezien hihi.

fijne zondag 
~xx~ Kim 

Geef een reactie

