Mijn mood deken πŸ’œ

Laatst was ik bij Wolplein aan het snuffelen op zoek nieuwe bolletjes en belandde ik per ongeluk bij de stelling YarnandColors 😍 oeps! En ging met heerlijke kleurtjes naar huis πŸ’˜

Ik was al een tijdje op zoek naar een leuk #grannysquare patroon maar kon niks leuks vonden totdat ik het patroon van Haafner Linssen tegen kwam πŸ˜‡ uit het boek #mandalashaken πŸ’› 

Word super vrolijk van al die heerlijke kleurtjes πŸ’šπŸ’™πŸ’œπŸ’›πŸ˜‡

-x- Crochetlovefrom 

Geef een reactie

