Lentegevoel

Gister voor het eerst heerlijk zonder jas in de zon gezeten wat geeft dat een heerlijk gevoel zeker als je met alle nieuwe bolletjes en genoeg inspiratie aan de gang kunt gaan. 😍 

Als wolverslaafde ging ik hop hop naar Wolplein want miste natuurlijk net die heerlijke bolletjes die ik nog niet in mijn verzameling had πŸ™ˆ #totaalgeenspijt 

Hier zijn een paar inspiratie footjes en heerlijke kleurtjes die ik heb opgedaan tijdens mijn bezoekje πŸ’˜ 

Dit geeft me echt een ultiem lente en zomer gevoel πŸ’›πŸ’šπŸ’™πŸ’šπŸ’› 

Vandaag ben ik dan ook natuurlijk heerlijk in de tuin te vinden met mijn nieuwe bollen.. even wat vitamine D opdoen hihi. 
-x- 

Crochetlovefrom 

Een gedachte over “Lentegevoel

Geef een reactie

