Kleur geluk en nog meer fijne restjes 💕

Een paar weken geleden maakte ik mijn fijne deken af van ByClaire garen die ik iedere dag heerlijk gebruik 💓 

Maarja met zoveel restjes over.. zonde om die te laten liggen. 🙈 Op de Kreadoe in november zag ik een hele gave poncho hangen in de Byclaire stand en ik was op slag verliefd 🌟 

Ik ging aan de slag .. 

En dacht niet na welke volgende kleur ik zou kiezen.. het werd een heerlijk tomeloos haak project 👌 

En na al die vierkantjes 😍 alles met oker aan elkaar gehaakt. 💛 

De voor-

& achterkant 

Dit is het patroon ~ pattern 

  • Voor volwassenen (adults)
  • 30 grannysquares (15 voor en 15 achter)
  • Haak naald 6 mm 

  • Haak rondom 1 toer: 3 stokjes en 1 lossen er tussen. In de punten (voor -en achterkant 3 stokjes, 2 lossen, 3 stokjes.
  • Aan de bovenkant (1 toer halve stokjes rondom) voor een betere sluiting 

Voor kinderen (children)

  • 16 granny squares (8 voor en 8 achter).
  • Haak naald 6 mm 

  • Haak rondom 1 toer: 3 stokjes en 1 lossen er tussen. In de punten (voor -en achterkant 3 stokjes, 2 lossen, 3 stokjes.
  • Aan de bovenkant (1 toer halve stokjes rondom) voor een betere sluiting 

Fijne zondag, fijne 2de kerstdag!🌟🎅🎄

Crochetlovefrom 

2 gedachtes over “Kleur geluk en nog meer fijne restjes 💕

Geef een reactie

