Ik brei, dus ik ben.

Deze week staat het blog helemaal in het teken van breien 🤗 Ik ging heerlijk aan de slag met de verschillende garen die ik op de #fontyborgowolfuif ontving!

Ik brei dus ik ben. -Trollenwol (deze leuke tekst staat op al hun tasjes ❤)

De laatste tijd ben ik helemaal into het breien. Normaalgesproken was mijn breiwerk al lllllang het raam uitgevlogen maar ik voel een nieuwe verslaving opkomen. 🙈 Ik ben vooral verslaafd geraakt aan kabels breien. 

Ik denk dat het komt doordat ik reliëfstokjes aan het haken was…

Vind ze zo prachtig!💓 op het #fontyborgowolfuif ontving ik hele mooie natuurlijke wol garens van #borgodepazzi. Daarom heb ik maar weer eens mijn breinaalden afgestoft. 

Een vriendin wees me op dit leuke gratis patroon van Sascha Wagtendonk! Leuk voor op de bank!

Veel plezier 🌼

En een fijne zondag! 🐑

-x- 

Crochetlovefrom 

Geef een reactie

