Haakers(t)

De Sint is pas net in het land en het lijkt wel of heel haak Nederland massaal weer zin in de Kerst krijgt! Het wordt weer sneller donker, we doen gezellig alle kaarsjes aan en kruipen warm onder onze zelfgemaakte deken weg…

Via verschillende blogs maar ook via Pinterest en Instagram heb ik al heel veel Kerst inspiratie opgedaan! Niet alleen komen er hele leuke haakspiraties langs voor de Kerst maar zo zag ik bij Tante Essie haar hele leuk Sinterklaas krans voorbij gekomen. Het patroontje vond zij hier.

sint-krans

Zo kwam deze week de gave sneeuwpop van  Draadenpraat voorbij! Maar ook zag ik een paar leuke DIY-kerstballen van Attysloveforcrochet langs komen. Zelf ben ik óók op zoek gegaan naar een paar leuke gratis patroontjes die niet te veel tijd in beslag nemen en heb ik er een paar op mijn Instagram gedeeld.

Ik ben al tijden lang fan van pixel haken / corner2corner.. Je vindt tegenwoordig de leukste pixel patronen en daar gaan vaak me handen van jeuken. Daarom deel ik graag mijn kerst top 5 met jullie.

1. Voor de zoetekauwen 

2. Oh Dennenboom oh Dennenboom…

En natuurlijk mag Rudolph niet ontbreken 😊 ook al heeft deze niet echt een shiney nose.

3. Rudoph the red nose reindeer

4. Santa is coming to town 

kerstman

En natuurlijk voor alle brave haaksterren neemt hij hopelijk wat moois mee..

5. Kadootjes tijd 

gift

Ik wens jullie nog een hele fijne zondag toe.

-X-

Crochetlovefrom

 

Geef een reactie

