Ajour ribbel deken 

Ik had al lang het idee om een kleurrijke warme deken te maken. toen ik de schattige deken bij Echtstudio zag liggen wist ik het zeker. Het moest niet te moeilijk zijn en ik wilde lekker snel klaar zijn..🙈 ik besloot daarom om de deken met de softmix van byclaire te gebruiken. 💗

Ik hoefde niet lang na te denken welke kleuren ik wilde gebruiken 😍 het werden er 11. 10 voor de deken 1 voor de rand. de kleuren die ik gebruikte waren:💙💛💜💗💚❤

  1. Jade
  2. Mint
  3. Oceaan blauw
  4. hemels blauw
  5. Lime
  6. Lavendel
  7. Coral
  8. Poeder roze
  9. Flamingo roze
  10. Emerald
  11. Ivory

Ik gebruikte dit patroontje van Claire en maakte ik er een 1-persoons deken voor mijn bed van.

Wil je deken ook maken?!, dat kan..  Het aantal opzetlossen is precies hetzelfde als voor het baby dekentje namelijk: 163 l.

Ik voegde nog een leuke knoop toe die ik op de kreadoe kocht en haakte een rand stokjes erom heen. Hoeveel bollen ik precies heb gebruikt weet ik niet meer precies maar ik schat zo’n stuk of 40… het is wel een prijzige deken geworden (3.95 p. bol) maarja hij stond wel heel hoog op mijn verlanglijstje 😊👍🌸

En hier het resultaat 😍

💗

Liefs,

#crochetlovefrom

Een gedachte over “Ajour ribbel deken 

Geef een reactie

