Kreadoe 2016

Kreadoe β™‘

Vorig jaar ging ik voor het eerst naar de Kreadoe en wat fantastisch was dat! Ik hoefde daarom niet lang na te denken om dit jaar weer te gaan. 😍 

Alle haaksterren/breisterren of andere Bloggers weer ontmoet en gezellig een praatje mee gemaakt. Daarnaast weer genoeg leuks ingeslagen niet alleen voor mezelf maar ook andere haak🌟. Hoewel het me niet uitmaakt of ik nou voor mezelf of voor andere wol inslaat het blijft heerlijk! Met volle tassen kwamen we terug 😊

Hier een overzicht van al mijn aankoopjes πŸ’—  

Daarnaast kocht ik ook nog en paar hele leuke kaartjes bij Photogeniki en labels van Mez11 😍 daar was ik al zo lang naar op zoek! Natuurlijk hoef ik er niet lang over na te denken om volgend jaar weer te gaan. Dat staat al vast πŸ˜‚πŸ˜

 

3 gedachtes over “Kreadoe 2016

Geef een reactie

